Overslaan en naar de inhoud gaan
Skip to navigation
Skip to search
menu
MENU
NIEUWS
DOSSIERS
ANALYSE
DEBAT
MULTIMEDIA
Over ons
Veelgestelde vragen
Agenda
Nieuwsbrief
Magazine
search
account_circle
Log in
Gebruiker of e-mailadres
Wachtwoord
Ingelogd blijven
Log in
wachtwoord vergeten?
ABONNEER JE
add_circle
ALLE ARTIKELS
search
Artikels filteren
Filter op tag
adverteerders
×
Filter op tekst
info
Filter op auteur
Sorteer op
datum
relevantie
ZOEK
panorama_fish_eye
September 2016
Jan Walraven
/
29-09-2016
Wat Facebook over jou weet
ProPublica breekt binnen in de "black box" van Facebook: welke persoonlijke data verkoopt het bedrijf aan adverteerders?
panorama_fish_eye
Juli 2016
Koen Smets
/
29-07-2016
Een misleidend teken
Hoe het denken in procenten ons kan bedotten omdat we zelden een goed beeld hebben van wat 100% precies inhoudt.
panorama_fish_eye
April 2016
Tom Cochez
/
14-04-2016
Mediabedrijven lobbyen voor adverteerders
Kranten en magazines lobbyen uit vrees dat er niet meer geadverteerd zal worden voor apparaten die slecht scoren op het vlak van energie-efficiëntie.
panorama_fish_eye
Oktober 2013
Tom Cochez
/
31-10-2013
De drijvende krachten achter de media-ijsberg (bis)
Exact één jaar geleden deed Apache.be een poging om de mechanismen die ons medialandschap, en in het bijzonder ons krantenlandschap vandaag sturen in een model te gieten. Tegelijk…
panorama_fish_eye
Oktober 2012
Tom Cochez
/
30-10-2012
De drijvende krachten achter de media-ijsberg
Media staan principieel kritisch tegenover alles en iedereen. Maar door wie worden de grote mediabedrijven zelf kritisch bevraagd? Mediakritiek maakt intussen ruim twee jaar deel…