Het invoeren van een kilometerheffing voor personenwagens, in combinatie met een belastingvoordeel, kan een negatieve impact hebben op arme huishoudens met hoog autogebruik. Dat blijkt uit een studie van Transport & Mobility Leuven, in opdracht van ...
Het invoeren van een kilometerheffing voor personenwagens, in combinatie met een belastingsvoordeel, kan een negatieve impact hebben op arme huishoudens met hoog autogebruik. Dat blijkt uit een studie van Transport & Mobility Leuven, in opdracht van de Vlaamse Overheid (departement Omgeving). Momenteel wordt op verschillende plaatsen geprotesteerd tegen hoge brandstofprijzen.
Lees het volledige artikel
Log in
Word lid
Leden genieten deze voordelen:
- Onthulling en duiding
- Een onafhankelijke redactie
- 5.000+ artikels
- Geen advertenties
- Ruimte voor debat
Word jij lid van Apache? Lees direct verder en steun onafhankelijke onderzoeksjournalistiek. Nu al vanaf 6,25 euro per maand.
Ja, ik word lid