Dochterbedrijf Port of Antwerp International moet de Antwerpse haven helpen groeien door nieuw vrachtverkeer aan te trekken en partnerschappen af te sluiten met havens over de hele wereld. De afgelopen 15 jaar slaagde Antwerpen erin zich ...
Dochterbedrijf Port of Antwerp International moet de Antwerpse haven helpen groeien door nieuw vrachtverkeer aan te trekken en partnerschappen af te sluiten met havens over de hele wereld.
De afgelopen 15 jaar slaagde Antwerpen erin zich op de internationale kaart te zetten, met een voorliefde voor Oman en West-Afrika, maar evengoed Brazilië. Of hoe Antwerpen een voorloper is in de wereldwijde vermarkting van het havenbestuur.
In drie delen vertellen Apache en Médor het verhaal van Porto do Açu, de eerste volledig private Braziliaanse haven, en de samenwerking met de haven van Antwerpen.
Lees het volledige artikel
Log in
Word lid
Leden genieten deze voordelen:
- Onthulling en duiding
- Een onafhankelijke redactie
- 5.000+ artikels
- Geen advertenties
- Ruimte voor debat
Word jij lid van Apache? Lees direct verder en steun onafhankelijke onderzoeksjournalistiek. Nu al vanaf 6,25 euro per maand.
Ja, ik word lid