FAQ • registratie en lidmaatschap

Apache heeft op 9 januari 2011 een ledenformule ingevoerd. Het grootste deel van de website is enkel voor leden toegankelijk.

We bieden verschillende ledenformules aan:

     
     

FAQ

Wordt jouw vraag niet beantwoord in onderstaande lijst? Stuur dan gerust een e-mail naar fin@apache.be.


Betalingen verlopen sinds september 2019 via de online betaalprovider Mollie. Je kan betalen met Bancontact (app of kaart), creditcard (kaart), KBC/CBC (app), Belfius (app of kaart), ING (kaart) of iDEAL.

Vind je dit nuttig?
5
5

Nieuwe leden kunnen zich registreren op de ‘Word lid’-pagina.

Ben je ooit al lid geweest? Meld je dan eerst aan. Op de accountpagina kan je onder ‘Upgraden’ opnieuw lid worden. Als je je wachtwoord vergeten bent, kan je het eenvoudig opnieuw instellen.

Vind je dit nuttig?
1
0

Ja, dat kan. We werken zelfs enkel met doorlopende opdrachten. Elke periode (jaar of maand) gaat het bedrag automatisch van je rekening.

Je zet je doorlopende opdracht eenvoudig stop door een mail te sturen naar fin@apache.be.

Vind je dit nuttig?
1
0

Ja. Bij een doorlopende opdracht gaat elke periode (maand, drie maanden, jaar) het bedrag van het lidgeld automatisch van je rekening. Je toegang tot Apache wordt daardoor niet onderbroken.

Vind je dit nuttig?
0
1
  1. Je logt in op PayPal
  2. In het menu kies je de optie ‘Profile’ of ‘Profiel’.
  3. Je kiest dan voor ‘Profile & settings’ of ‘Profiel & instellingen’.
  4. In het overzicht klik je op ‘My money’ of ‘Mijn geld’.

Hier kan je je ‘Vooraf goedgekeurde betalingen’ raadplegen. In het overzicht vind je de betaling aan De Werktitel cv. Klik deze aan en klik op ‘Cancel’ of ‘Annuleren’. Let op, je kan de automatisch betaling nadien niet meer heractiveren.

PayPal bevestigt per e-mail de stopzetting van je betaling.

Vind je dit nuttig?
0
0

Ja. Stuur een mail naar factuur@apache.be als je een factuur wenst te ontvangen. Vergeet hierbij niet je factuurgegevens te vermelden (inclusief btw-nummer).

Vind je dit nuttig?
6
0

Je kan ons steeds bereiken via fin@apache.be. We helpen je zo snel mogelijk met je probleem.

Vind je dit nuttig?
2
0
Vind je dit nuttig?
0
0

Je kan je wachtwoord wijzigen onderaan de accountpagina bij ‘Wachtwoord wijzigen’.

Vind je dit nuttig?
0
0

Ja. Vink je ‘Onthoud mij’ aan wanneer je je aanmeldt, dan blijft je wachtwoord onthouden.

Soms lukt dit niet. Enkele mogelijke oorzaken:

  • Niet-accepteren van cookies (Chrome)
  • Surfen in private modus (Safari)
  • Checkboxes “remember passwords” en “auto fill” niet aangevinkt (Safari)
Vind je dit nuttig?
0
0

Je profielfoto (“avatar”) is gekoppeld aan de databank van Gravatar. Maak een account aan bij Gravatar met het e-mailadres dat je op Apache gebruikt en de afbeelding verschijnt automatisch op onze website.

Vind je dit nuttig?
0
0

Ja. Als coöperant van De Werktitel cv, de vennootschap achter Apache, ontvang je 20% korting op je jaarlidmaatschap. Op apache.be/pluslidmaatschap vind je meer informatie hierover.

Vind je dit nuttig?
2
0

Dat kan zeker. Organisaties kunnen een groepslidmaatschap nemen. Neem contact op met verkoop@apache.be voor meer info.

Vind je dit nuttig?
0
0

Je zet je lidmaatschap stop door te mailen naar fin@apache.be. Wij behandelen je vraag zo snel mogelijk.

Vind je dit nuttig?
0
3

Neen, Apache heeft geen app. Je kan onze website wel toevoegen aan het startscherm van je smarphone. Je vindt online instructies over hoe je dit het beste doet op jouw toestel, deze verschillen namelijk tussen Android en iOS.

Vind je dit nuttig?
1
0