Sociale media jagen personal branding politici aan

 Leestijd: 4 minuten

4

Dat Vlaams Parlementslid Sihame El Kaouakibi 50.000 euro kreeg van Open Vld om een persoonlijke campagne te voeren, is uitzonderlijk. Dat ze een dergelijke op de persoon gerichte campagne voert, is dat niet. Dit soort online personal branding is schering en ...

In het kort

Dat Vlaams Parlementslid Sihame El Kaouakibi 50.000 euro kreeg van Open Vld om een persoonlijke campagne te voeren, is uitzonderlijk. Dat ze een dergelijke op de persoon gerichte campagne voert, is dat niet. Dit soort online personal branding is schering en inslag in de politiek, en het mag ook een duit kosten. Vooral partijvoorzitters spenderen serieuze bedragen aan betaalde advertenties op Facebook en Instagram.

 

Lees het volledige artikel

Word lid

Leden genieten deze voordelen:

  • Onthulling en duiding
  • Een onafhankelijke redactie
  • 5.000+ artikels
  • Geen advertenties
  • Ruimte voor debat
Steunlidmaatschap€ 10,00
Maandlidmaatschap€ 9,00
Jaarlidmaatschap€ 6,66
2-jaarlidmaatschap€ 6,25

Ontdek alle formules

Word lid

Word jij lid van Apache? Lees direct verder en steun onafhankelijke onderzoeksjournalistiek. Nu al vanaf 6,25 euro per maand.


Ja, ik word lid