Dat Vlaams Parlementslid Sihame El Kaouakibi 50.000 euro kreeg van Open Vld om een persoonlijke campagne te voeren, is uitzonderlijk. Dat ze een dergelijke op de persoon gerichte campagne voert, is dat niet. Dit soort online personal branding is schering en ...
Dat Vlaams Parlementslid Sihame El Kaouakibi 50.000 euro kreeg van Open Vld om een persoonlijke campagne te voeren, is uitzonderlijk. Dat ze een dergelijke op de persoon gerichte campagne voert, is dat niet. Dit soort online personal branding is schering en inslag in de politiek, en het mag ook een duit kosten. Vooral partijvoorzitters spenderen serieuze bedragen aan betaalde advertenties op Facebook en Instagram.
Lees het volledige artikel
Log in
Word lid
Leden genieten deze voordelen:
- Onthulling en duiding
- Een onafhankelijke redactie
- 5.000+ artikels
- Geen advertenties
- Ruimte voor debat
Word jij lid van Apache? Lees direct verder en steun onafhankelijke onderzoeksjournalistiek. Nu al vanaf 6,25 euro per maand.
Ja, ik word lid