De ultieme transformatie van kiezer tot consument


Hoe kan een politieke partij haar merk het best in de electorale supermarkt verpatsen? Ivan De Vadder en Jan Callebaut stellen in hun nieuw boek de verkeerde vraag. Politieke macht gaat niet over het vangen, maar ...

In het kort

Hoe kan een politieke partij haar merk het best in de electorale supermarkt verpatsen? Wat wil ‘de Vlaming’?

Ivan De Vadder en Jan Callebaut stellen in hun nieuw boek de verkeerde vraag. Politieke macht gaat niet over het vangen, maar eerder over het vormen van ideeën.

 

Dit artikel is enkel toegankelijk voor leden. Log in of registreer om dit artikel af te drukken.


Over dit artikel

BronApache [https://www.apache.be]
TitelDe ultieme transformatie van kiezer tot consument
Auteur(s)Anton Jäger
Permalinkhttps://www.apache.be/?p=128011
Gepubliceerd 03 juli 2020 @ 10:41
Opgevraagd01 oktober 2020 @ 09:52
Klik hier om te printen