De ultieme transformatie van kiezer tot consument

 Leestijd: 7 minuten

7

Hoe kan een politieke partij haar merk het best in de electorale supermarkt verpatsen? Ivan De Vadder en Jan Callebaut stellen in hun nieuw boek de verkeerde vraag. Politieke macht gaat niet over het vangen, maar ...

In het kort

Hoe kan een politieke partij haar merk het best in de electorale supermarkt verpatsen? Wat wil ‘de Vlaming’?

Ivan De Vadder en Jan Callebaut stellen in hun nieuw boek de verkeerde vraag. Politieke macht gaat niet over het vangen, maar eerder over het vormen van ideeën.

 

Lees het volledige artikel

Word lid

Leden genieten deze voordelen:

  • Onthulling en duiding
  • Een onafhankelijke redactie
  • 5.000+ artikels
  • Geen advertenties
  • Ruimte voor debat
Steunlidmaatschap€ 10,00
Maandlidmaatschap€ 9,00
Jaarlidmaatschap€ 6,66
2-jaarlidmaatschap€ 6,25

Ontdek alle formules

Word lid

Word jij lid van Apache? Lees direct verder en steun onafhankelijke onderzoeksjournalistiek. Nu al vanaf 6,25 euro per maand.


Ja, ik word lid