Vorige week begon het Vlaamse onderwijs halsoverkop en noodgedwongen aan een groots experiment ‘leren-vanop-afstand’. Volgens pedagoog en onderzoeker Pedro De Bruyckere doen onze leraren dat vrij goed, maar is het voor geen enkele leerling beter dan ...
Vorige week begon het Vlaamse onderwijs halsoverkop en noodgedwongen aan een groots experiment ‘leren-vanop-afstand’. Volgens pedagoog en onderzoeker Pedro De Bruyckere doen onze leraren dat vrij goed, maar is het voor geen enkele leerling beter dan ‘gewoon’ onderwijs. Heeft deze coronaperiode hetzelfde leereffect op leerlingen als een vakantie, een staking, of is het eerder een periode van ziekte of rouw?
Lees het volledige artikel
Log in
Word lid
Leden genieten deze voordelen:
- Onthulling en duiding
- Een onafhankelijke redactie
- 5.000+ artikels
- Geen advertenties
- Ruimte voor debat
Word jij lid van Apache? Lees direct verder en steun onafhankelijke onderzoeksjournalistiek. Nu al vanaf 6,25 euro per maand.
Ja, ik word lid