Twee waarheden, ook in Tsjernobyl: ‘dark’ versus ‘social tourism’

 Leestijd: 8 minuten

0

De ramp in Tsjernobyl 33 jaar geleden is voor lokale marketeers een goudmijn. In deel 1 van deze reeks las u over de merchandising in het gebied rond de ontplofte centrale, maar ook over de decadente ...

In het kort

De ramp in Tsjernobyl 33 jaar geleden is voor lokale marketeers een goudmijn. In deel 1 van deze reeks las u over de merchandising in het gebied rond de ontplofte centrale, maar ook over de decadente baselines die worden gebruikt om van de ramp een toeristische trekpleister te maken. Doorheen de jaren en met de opkomst van sociale media kan het rampgebied als nooit tevoren en oersimpel ter wereld worden gepromoot. En daar wordt gretig gebruik van gemaakt.

 

Lees het volledige artikel

Word lid

Leden genieten deze voordelen:

  • Onthulling en duiding
  • Een onafhankelijke redactie
  • 5.000+ artikels
  • Geen advertenties
  • Ruimte voor debat
1 maand€ 9,00
1 jaar€ 80,00
Levenslang€ 2.500

Ontdek alle formules

Word lid

Lees direct verder en steun onafhankelijke onderzoeksjournalistiek. Nu nog aan 6,66 euro per maand.


Ja, ik word lid