Overheid zet schouders onder NotFound campagne

 Leestijd: 1 minuut

0

In 2012 lanceerde Child Focus, in samenspraak met Missing Children Europe, de NotFound campagne. De standaard foutpagina’s op websites worden ingezet om de aandacht te vestigen op verdwenen kinderen. Deze week beslist de Kamer om ook ...

In het kort

In 2012 lanceerde Child Focus, in samenspraak met Missing Children Europe, de NotFound campagne. De standaard foutpagina’s op websites worden ingezet om de aandacht te vestigen op verdwenen kinderen. Deze week beslist de Kamer om ook overheidswebsites van deze functie te voorzien.

Lees het volledige artikel

Word lid

Leden genieten deze voordelen:

  • Onthulling en duiding
  • Een onafhankelijke redactie
  • 5.000+ artikels
  • Geen advertenties
  • Ruimte voor debat
1 maand€ 8,00
1 jaar€ 80,00
supporter€ 120,00

Ontdek alle formules

Word lid

Steun onze advertentievrije onderzoeksjournalistiek en mis geen enkele onthulling. Ja, ik word lid